Hana Militká je autorkou těchto knih

sobota 6. února 2016

Herečka a spisovatelka. Vystudovala jsem JAMU. Hraju v Národním divadle. Vyšly mi dvě knihy v nakladatelství Krigl - Povídky z povětří, které nyní vycházejí elektronicky v nakladatelství E-knihy jedou Martina Koláčka. Druhá tištěná kniha je detektivka Záhadný šepot. Chystáme další detektivku k tištěnému vydání v nakladatelství Krigl nazvanou Pronikavý smích. Publikuji nové povídky na stránkách Klubu knihomolů v rubrice Čtení ke kávě. Zanedlouho mi vyjde už čtvrtá povídka nazvaná Kde jsi?. Všechny čtyři jsou psány speciálně pro Klub knihomolů. Psaní mě baví. Přináší mi radost. Přeju všem čtenářům, aby je čtení mých knížek a povídek taky potěšilo.
Moje aktivity v Klubu knihomolů najdete zde:

Moje povídky, články, recenze na mé knihy najdete na stránkách Klubu knihomolů

Žádné komentáře:

Okomentovat