Hana Militká je autorkou těchto knih

pondělí 2. ledna 2017

Předmluva


         Je mi ctí napsat předmluvu k nové sérii detektivních příběhů nazvaných Kapitán Bartoš Zasahuje.

         Autorka Hana Militká už vydala tři knihy v nakladatelství Krigl. První byly Povídky z povětří, její vzpomínky na dětství, mládí, na dobu studií na JAMU.
Nyní vychází její čtvrtá elektronicky vydaná kniha v nakladatelství Martina Koláčka E-knihy jedou. Nejdříve vyšly elektronicky Povídky z povětří, následoval román Vilma, román Sára a román Jiří.
V prvním příběhu série Kapitán Bartoš Zasahuje nazvaném Složitý případ autorka navazuje na úspěšnou řadu detektivek vydaných knižně v nakladatelství Krigl.
Příběh je skutečně složitý. Jsem přesvědčený, že milovník detektivek si skutečně přijde na své.
Na tvorbě Hany Militké obdivuji lehkost, s jakou tvoří. Stejně lehce se její knihy čtou. Přestože bývají příběhy složitější povahy. Při čtení se před očima odvíjí film. Příběh člověka pohltí. Nechce odejít od knížky, dokud se nedostane až na konec příběhu.
Měl jsem několikrát potěšení číst část knihy. Netrpělivě jsem se vždycky ptal: „Proč to není dál? Potřebuji číst. Jsem zvědavý, jak bude příběh pokračovat. Jak celá kniha skončí.“
Přeji čtenářům knih Hany Militké, aby četli rádi, příběh si užili, nechali se přenést do autorčiny fantazie.
Když po přečtení zjistí, že čas strávený s její knížkou nebyl ztracený, je úkol, který si autorka dala, jak mi svěřila, splněný. Pak má její tvorba smysl.


V Praze dne 24. 08. 2016                                           Pavel Červinka

Žádné komentáře:

Okomentovat