Hana Militká je autorkou těchto knih

čtvrtek 26. července 2018

!!!Mám úžasnou novinu!!!
Dnes spatřila světlo světa 
moje další detektivka!
Vychází páté pokračování série
"Kapitán Bartoš zasahuje 5"
s podtitulem
"Láska nade vše".
Umělecký poradce Jiří Halberštát
mi opět velmi pomohl.
Děkuji mu ze srdce, že je můj
umělecký profesor a učí mě psát knihy.
Zároveň děkuji svému novému 
Speciálnímu poradci Ondřeji Frimlovi
který moji tvorbu podpořil
cennými radami.
Detektivka "Láska nade vše" čeká
na vaše letní večery.
Přeji příjemné zážitky.



Zároveň upozorňuji,
že režisér, pedagog a spisovatel Jiří Halberštát
pracoval s autorkami
na dalších dvou novinkách
vydaných nakladatelstvím
E-knihy jedou Martina Koláčka
nazvaných Rovnováha a Psohlavec.
Pokud potřebujete odbornou radu, jak napsat knihu, s důvěrou se na něho obraťte.
halba@volny.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat