Hana Militká je autorkou těchto knih

sobota 11. května 2019

Dostala jsem krásný mail,
o který se chci s Vámi podělit.

Milá paní spisovatelko a to pěkně výkonná autorko!
Zrovna jsem se chystala napsat, když došel mail od Vás. No, není to telepatie?
Chci poděkovat za nádherné chvíle u četby knihy o montážích v Sýrii a Číně. Přiznám se, že zahrádka volá a tak jsem měla představu, že se jen tak orientačně mrknu a odložím na časy pracovního klidu. Ale nedalo se. Krásná čeština: Záludné připomínání vzpomínek na Milenu či Marcela i skvělý popis památek s podrobným popisem mi nedovolilo knížku odložit. Na některých místech jsem byla při zájezdech, ale řadu věcí jsme se od průvodce nedozvěděli. A přišel citový závěr s prozrazením důvodu ztráty kontaktu s milou i kamarádem. No krása a poutavé i poučné. Co si v životě vybrat. Rodinu, kamarády, kariéru… Vždy dojdeme na životní rozcestí a budeme mít dojem, že lepší volbou by byla cesta vedlejší. Ale tomu se říká život… A ten přeji krásný a i nadále plodný. Sousedka z HK.


pro objednání tištěné knihy:



Žádné komentáře:

Okomentovat