Hana Militká je autorkou těchto knih

středa 10. července 2019

Mám krásnou zprávu.
Dostala jsem nádhernou SMS,
která oceňuje mou novou povídku
Husička. 
Chci se s Vámi o ni podělit.
Moc krásně se mi ta nádherná slova uznání čtou.

Ahoj, Haničko,


      tu husičku jsi úžasně popsala, že jsem viděla naši mámu v kuchyni, vytáhla z trouby pekáč s pečínkou. Vonělo to široko daleko, až mi sliny tekly a olizovala jsem se.
      Najednou se mi to všechno vyvstalo před očima, jak jsme doma žili.
      Napsala jsi to přesně a krásně. Máš veliké nadání a já z toho mám velikánskou radost.
      Přeji ti hodně zdraví, štěstí a lásky a samozřejmě moc a moc úspěchů a naplnění dušičky tvým uměním.
      Objímám tě a posílám moc pusinek. Pá.

V Praze dne 10. 7. 2019               Milada Šedivá



Žádné komentáře:

Okomentovat