Hana Militká je autorkou těchto knih

pondělí 23. prosince 2019

Předmluvu k pátému dílu
detektivní série
MONIQUE & LUCY s.r.o. 5
TOUHA
vytvořil
Pavel Červinka.



Předmluva

Pavel Červinka





    „Cože? Mám psát předmluvu? Nic takového neumím…“
    „Ale ano, umíš. Jednu jsi mi napsal, u prvního dílu série Kapitán Bartoš zasahuje, vzpomínáš?“
    „Moc ne. Vlastně ano, ale to bylo tenkrát. Od té doby jsem zapomněl, jak se předmluva píše.“
    „To se nedá zapomenout.“
    „Já nevím, abych ti nezkazil celou knížku.“
    „Nezkazíš. Jsi můj technický poradce, mnohokrát jsi mi výrazně pomohl. Tvůj úsudek je zcela přesný. Máš logické myšlení a přitom perfektně cítíš situaci.“
    „Myslíš?“
    „Určitě. Sedni si a napiš, co tě napadne.“
    „Mám tě rád.“
    „No vidíš, tím můžeš začít.“
    „Jsi můj život. Bez tebe bych tady nechtěl být.“
    „Neboj se, nikam nejdu. Jen občas v noci píšu v obýváku, abych nerušila tvůj spánek.“
    „Je nám dobře, viď?“
    „Ano, tady je nám nejlíp. Hlavně, že jsme spolu.“
                             

    V Praze dne 12. 9. 2019                          Pavel Červinka
                                                     manžel, technický poradce

Žádné komentáře:

Okomentovat