Hana Militká je autorkou těchto knih

úterý 20. prosince 2016

Předmluva


         Je mi ctí napsat předmluvu k nové sérii detektivních příběhů nazvaných Kapitán Bartoš Zasahuje.
        
Autorka Hana Militká už vydala tři knihy v nakladatelství Krigl. První byly Povídky z povětří, její vzpomínky na dětství, mládí, na dobu studií na JAMU. Další byly dva detektivní romány nazvané Záhadný šepot, Pronikavý smích.
V elektronickém nakladatelství Martina Koláčka E-knihy jedou letos vyšly její čtyři knihy. Nejdříve Povídky z povětří, následoval román Vilma, román Sára a román Jiří.
V prvním příběhu nové série detektivek napsaných pro elektronické vydání Kapitán Bartoš Zasahuje 1 nazvaném Složitý případ autorka navazuje na úspěšnou řadu detektivek vydaných knižně v nakladatelství Krigl.
Příběh je skutečně složitý. Jsem přesvědčený, že milovník detektivek si přijde na své.
Na tvorbě Hany Militké obdivuji lehkost, s jakou tvoří. Stejně lehce se její knihy čtou. Přestože bývají příběhy složitější povahy. Při čtení se před očima odvíjí film. Děj románu člověka pohltí. Nechce odejít od knížky, dokud se nedostane až na konec příběhu.
Měl jsem několikrát potěšení číst v průběhu vzniku část knihy. Netrpělivě jsem se vždycky ptal: „Proč to není dál? Potřebuji číst. Jsem zvědavý, jak bude příběh pokračovat. Jak celá kniha skončí.“
Přeji čtenářům knih Hany Militké, aby četli rádi, nechali se přenést do autorčiny fantazie, příběh si užili.
Když po přečtení zjistí, že čas strávený s její knížkou nebyl ztracený, je úkol, který si autorka dala, jak mi svěřila, splněný. Pak má její tvorba smysl.



V Praze dne 24. 08. 2016                                       Pavel Červinka

Žádné komentáře:

Okomentovat